duminică, 3 ianuarie 2016

Ciorba cu afumatura de porc si zeama de varza

O ciorba cu adevarat gustoasa !




Ingrediente : 

1 kg afumatura ( ciolan,coaste,kaizer...). Eu am folosit ciolan dezosat.
1 mana de fasole verde
2 ardei  grasi
1 ceapa
tarhon uscat
4 cartofi
500 g rosii din conserva
1,5 litri zeama de varza
2 morcovi mari

Intr-o oala vom pune la calit in putin ulei, ceapa si afumatura taiata in bucati ! Amestecam sa nu se prinda de fundul oalei.Adaugam si morcovii taiati cubulete.Amestecam  si adaugam 3 litri de apa rece. Acoperim oala si lasam sa fiarba la foc mic. Lasam 15 minute din mom. in care incepe sa fiarba,apoi adaugam si restul legumelor, inclusiv rosiile si sare.
Cand legumele sunt aproape fierte, am adaugat zeama de varza incalzita.Dupa cateva clocote, am adaugat tarhonul si am inchis aragazul .
Lasam ciorbita sa se odihmeasca si apoi servim !



Pofta buna !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu