joi, 7 mai 2015

Prajitura cu crema de branza si ciocolata ( rapid de preparat)

 Aceasta minunata prajitura (pasca) am pregatit-o de Paste si a fost un real succes.
Crema de branza dulce cu vanilie si ciocolata, asezata pe un blat umed de cacao a fost o incantare !
Am impartit-o in felii generoase familiei !



Ingrediente pentru crema de branza:

4 oua
100 g ciocolata neagra
500 g branza de vaci dulce,bine scursa.
1 plic budinca de vanilie
100 g zahar
vanilie (esenta sau zahar vanilat)

Ingrediente pentru blat:

150 g faina
50 ml lapte
2 linguri cacao
75 g zahar
50 g unt
1 ou
1 plic praf de copt

Prima data pregatim crema de branza:

Branza dulce o mixam impreuna cu cele 4 oua,zaharul si vanilia.


Am pus si plicul cu praf de budinca.Am omogenizat.


Punem si ciocolata maruntita .Amestecam usor cu o paleta.
Turnam compozitia in tava rotunda cu diametru de 20 cm, unsa cu unt si tapetata cu faina.


 Urmeaza prepararea blatului umed :

Untul se freaca bine cu zaharul,adaugam laptele si oul.Omogenizam.
In continuare, am amestecat faina cu praful de copt si cacaua.Le-am cernut si le-am adaugat usor peste compozitie.Amestecam cu o paleta.


Asezam compozitia blatului peste crema de branza.Vom pune cate o lingura de compozitie,din loc in loc, si apoi vom nivela usor cu o spatula.O sa avem grija cand o nivelam pentru ca este mai densa decat crema de branza!
Dam prajitura la cuptor incins,la foc mic, pentru 50 de minute.
Cand s-a racit o rasturnam pe un platou.Vom avea crema de branza deasupra.


Este o prajitura foarte buna,umeda,cremoasa si aromata.

Multumesc Ioana pentru idee !


10 comentarii:

  1. Un delicu de prajitura! E exact cum imi place mie, cu branza si ciocolata. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne,ce retete !!! Esti geniala,esti nemaipomenita !!! Te iubesc pt. tot ce ne inveti !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte buna prajitura am facut-o de multe ori...COMPLIMENTE

    RăspundețiȘtergere