luni, 2 martie 2015

Prajitura din biscuiti si mere aromate cu coaja de portocale

Cand nu ai timp sa intinzi  foi fragede,poti alege aceasta varianta de prajitura cu mere si biscuiti.
Este buna de gustat a doua zi cand se inmoaie biscuitii !




Mod de preparare :

500 g biscuiti
6 mere rase
150 g zahar
2 plicuri zahar vanilat
scortisoara si coaja de portocala 

Merele impreuna cu zaharul,scortisoara,coaja rasa de portocale si vanilia le calim intr-o tigaie neaderenta pana isi lasa sucul.Sucul se scurge intr-o cana.
Asezam un rand de biscuiti stropiti cu suc de mere,un strat de mere aromate,un alt rand de biscuiti stropiti cu suc de mere si ultimul strat de mere.Asezam biscuitii stropiti cu suc de mere si lasam prajitura acoperita cu o punga pana a doua zi.

Biscuitii se vor inmuia ,iar prajiturica va fi delicioasa.Merele vor prinde un nou gust de la coaja de portocala si scortisoara .





Pofta buna !

4 comentarii:

  1. Arata tare bine!!!Te invit cu drag la concursul meu mistetios....cu ciocolata http://retete-haplea.ro/va-invitam-la-concurs-misterios/

    RăspundețiȘtergere
  2. O prajitura pe gustul meu, doar e cu mere ! Minunata....
    ADINA draga am vautat la tine pe blog " beef wellington " de care mi-ai scris pe blog. Nu am gasit ! Te rog imi dai un link ?
    Uite aici, te rog :
    https://www.facebook.com/SidoniaToncean

    RăspundețiȘtergere