joi, 15 mai 2014

Prajitura cu foi pandispan,crema aromata si ciocolata

O prajitura foarte gustoasa ,rapida si cremoasa .
Este prima data cand folosesc foi cumparate,am stat putin in dubiu,dar cand am gustat rezultatul ,o voi repeta.





 Ingrediente :


1 pachet de foi pandispan

Crema :

1 litru de lapte
5 linguri rase de zahar
4 linguri de faina sau 5 linguri de amidon
250 g margarina sau unt
4 linguri cu nuca de cocos
esenta de vanilie
1 ciocolata alba

Decor:

3 linguri de crema
1 ciocolata neagra

Foile costa 12 lei ,se gasesc in comert .Eu le-am intalnit prin magazine mici,dar si prin Kaufland, Carrefour,Cora...

Mod de preparare crema :

Fierbem laptele cu zaharul si nuca de cocos. Dam focul mai mic si adaugam usor faina in timp ce amestecam,ca la mamaliga.Frecam bine sa se ingroasa si sa nu aiba cocoloase.
Cand este gata ,dam la o parte de pe foc si lasam sa se raceasca. Acoperim suprafata cremei cu folie alimentara sa nu se formeze pojghita.
Peste crema rece punem untul la temperatura camerei,esenta de vanilie si ciocolata alba topita si usor racita.
Amestecam cu mixerul pana se leaga ingredientele si rezulta o crema fina si foarte gustoasa.

Oprim 3 linguri de crema pentru decor ,iar restul de crema o impartim in 3 parti egale si o repartizam intre foile de pandispan.

Ungem suprafata prajiturii cu cele 3 linguri de crema si peste ea punem din loc in loc ciocolata neagra topita.Cu o tepusa pentru frigarui sau scobitoare incepem sa amestecam crema cu ciocolata neagra pentru un decor marmorat si delicios.
Dam prajitura la frigider pentru 2-3 ore.



Pofta buna !

24 de comentarii:

  1. O prajitura delicioasa ce se topeste in gura..Pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Adina!
    După cum arată cred că este un deliciu,deja mi-ai făcut poftă!
    Nu am știut că există ”foi de pandișpan!!
    O zi minunată îți doresc!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. faci niste prajituri tare gustoaseee!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua,, as dori sa stiu si eu cum a-ti topit ciocolata,as vrea si eu sa fac prajitura arata super !

    RăspundețiȘtergere
  5. Intr-un castronel, pun ciocolata rupta in bucatele si o dau la cuptorul cu microunde cateva secunde.O scot ,amestec ,si dau din nou cateva secunde.O topim in pasi mici sa nu se arda.
    Daca nu aveti cuptor cu microunde,o topiti pe baie de aburi.
    Spor la treaba !
    Sarbatori fericite !

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu se în siropează foile ? Rămân fragede !

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu se în siropează foile ? Rămân fragede !

    RăspundețiȘtergere
  8. NU se insiropeaza foile, se fragezesc de la crema ! Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  9. 100 de grame ciocolata alba + 100 g cioc. neagra !

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna ,Adina!
    Se poate fara nuca de cocos? Multumesc!
    Mirela

    RăspundețiȘtergere
  11. Desigur, improvizati, o sa fiti surprinsi de rezultat !
    Puteti inlocui nuca de cocos cu fulgi de migdale !:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna ptr crema de margarina ce se pote face sa nu fie gretoasa k sotul meu nu prei place cremele de margarina ce pot baga?

    RăspundețiȘtergere
  13. Compania noastra are nevoie de onlineri!!! Puteți lucra online câteva ore folosind smartphone-ul? Plata se face în 48 de ore doar spune CUM e-mail kelvinthomas406@gmail.com sau WhatsApp +27825893609

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat totul, dar fără rezultat, până când am întâlnit o prietenă foarte bună de-a mea care mi-a spus despre Dr Peace și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul pentru Dr pace acum dupa ce am contactat-o pe Whatsapp, ea a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate multumita Dr. Peace, contactati-o pentru o rezolvare rapida a problemei dumneavoastra
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți recuperezi iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și nu numai,
    E-mail spiritualhouse06@gmail.com sau WhatsApp +2369032065107

    RăspundețiȘtergere