joi, 30 ianuarie 2014

Salata de limba de porc cu ciuperci

Va propun sa pregatiti o salata de iarna foarte gustoasa !



Ingrediente pentru o salata mare :

4-5 bucati de limba de porc
1 conserva de ciuperci feliate
3 castraveti acri
1/2 cana cu maioneza
200 g smanatana
marar
sare,piper si fulgi de ardei iute

Se fierbe limba de porc, foarte bine, in apa cu sare,foaie de dafin si cateva boabe de piper.
Scurgem apa si lasam limba sa se raceasca.  Incepem sa curatam limba de perisori si pielite.
O taiem in cubulete mici.
Castraveti se taie si ei in cubulete mici .Se scurg.
Ciupercile se trec printr-un jet de apa.Se lasa sa se scurga bine.
Intr-un vas amestecam carnea,ciupercile,castravetii,adaugam maioneza cu smantana,mararul tocat si condimentam dupa gust.

O bunatate !:)

Pofta buna !



5 comentarii:

  1. sa stii ca nu am mancat asa salata, dar sigur mi-ar placea...limba de porc...hmmm.. de mult nu am mancat...si numai cu masline!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte interesanta reteta! o trec la favorite :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa fie buna salata ta.
    In ceea ce priveste zapada, ai dreptate! Ce nameti si ce ger era inainte si nimeni nu facea atata caz si toti ieseau la dat zapada. Pe vremea aceea chiar iubeam iarna! :))
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna reteta mai ales ca-mi place limba..iar cu iernile ai dreptate...un fulg paralizeaza tot...De-aia nu-mi mai place mie iarna. Ador primavara. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iata si rezultatul ...delicios rezultat!!! :)
      http://ceciliarosca.blogspot.ro/2014/03/salata-de-limba-cu-ciuperci.html

      Ștergere