sâmbătă, 9 martie 2013

Prajitura cu foi fragede si mere

Pentru acest weekend va propun o prajitura ieftina care se prepara usor,cu foi foarte fragede si mere delicioase.






Ingrediente pentru 4 foi :

8 linguri zahar
8 linguri ulei
8 linguri lapte(sau chiar apa)
2 oua
1 lingurita amoniac stins in zeama de lamaie sau otet
30 linguri de faina(aprox.)
un strop de sare

Ingrediente pentru umplutura:

1 si 1/2 kg mere
1 lingurita scortisoara
2 plicuri zahar vanilat
100 g zahar

Mod de preparare foi:

Mixam zaharul cu ouale pana se formeaza crema.apoi adaugam,pe rand,celelalte ingrediente si obtinem o coca moale pe care o impartim in 4 parti.Coacem foile pe fundul tavii ( 22/30 cm) unse cu putin ulei .
Foile se intind usor si se coc foarte repede,pana prind putina culoare pe margini.

Umplutura:

Spalam merele,le curatam de samburi (eu le-am lasat cu coaja)si le dam pe razatoarea mare.
Punem merele razuite intr-o cratita impreuna cu scortisoara si zaharul.Lasam pe foc mic si amestecam pana se calesc usor si raman cu foarte putina zeama.
Cand s-a racit repartizam compozitia de mere intre foi .
Acoperim prajitura cu folie alimentara si o lasam pana a doua zi cand va fi frageda si o putem portiona.
Pudram cu zahar farin si servim.

Delicioasa!

PONT: Aceleasi foi ,eu le pregatesc si pentru prajiturile cu creme!

Pofta buna! 




17 comentarii:

  1. O minunatie!
    Weekend placut! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aromata si tare buna,racoritoare imi place,are straturi mai multe.pup Gabriela.

    RăspundețiȘtergere
  3. yammy, sigur este pe gustul meu ;) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Mmmm, ce bunatate! Ce "chin" trebuie sa fie sa astepti pana a doua zi sa tai prajitura!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))

      Problema cu rabdarea o are si sotul meu!:))

      O duminica faina.

      Ștergere
  5. Daca-i cu mere, eu vreau vreo jumatate de tava ... Sau a disparut toata, cind s-a dat sotul tau la ea... Pupici si o duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere
  6. un premiu dulce te asteapta la mine pe blog

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce bunatate de prajitura!!AI pastrat si pentru mine cateva bucatele, nu?

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce mult imi place prajitura asta!!!!Yumyyyy

    RăspundețiȘtergere

  9. Interesanta reteta, imagini frumoase, foarte gustoase, îmi place blog-ul are mai multe variante şi este de înaltă calitate... Va invitam sa vizitati blog-ul meu din Valencia, cu reţete tradiţionale din regiunea Valencia.

    http://valenciagastronomic.blogspot.com.es

    În această săptămână "Reteta fritters dovleac" şi săptămâna următoare "Mona Paşti din Valencia" ai de gând să-şi piardă?

    În blog-ul meu puteţi găsi un Traducător

    ta, dacă vă place gastronomie valenciană, puteţi plasa codul HTML pe blog-ul dvs., şi veţi avea acces direct la blog-ul meu, veţi vedea că se
    drăguţ.

    RăspundețiȘtergere