sâmbătă, 8 decembrie 2012

Farfalle cu bacon si parmezan

O noua reteta de paste pe care v-o dezvalui,este absolut delicioasa!:)




Ingrediente:

500 g farfale
300 g bacon
300 ml smanatana dulce
250 ml vin alb
parmezan ras
busuioc verde
sare si piper

Mod de preparare:

Fierbem pastele al dente in apa cu sare.
Intr-o tigaie mare incingem putin ulei de masline si adaugam baconul taiat fasii sau cuburi.Rumenim baconul la foc iute cateva minute dupa care turnam peste el vinul alb.Amestecam bine pana se evapora alcoolul din vin si se formeaza un sos subtire dar foarte aromat.Adaugam smanatana dulce si reducem focul.Lasam sa scada,asezonam si adaugam pastele,parmezan si amestecam usor.
Finalizam cu busuioc verde.

Sunt absolut spectaculoase!:)

Pofta buna !



15 comentarii:

  1. Gata,astazi o tirmit pe Diana la tine.A vazut pastele,si tare i-au placut cum arata!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare bune! Imi lac pastele foarte mult!
    Pe cand o reteta buna de cozonac? :))
    Te pup draga mea draga si îti doresc un weekend fain!

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow,ce bunatate,de abia astept sa fac si eu.Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt delicioase, si eu fac! Imi place mult forma farfalelor:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pastele sint delicioase in orice combinatie, iar fluturasii tai ma imbie sa-i maninc... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce mancare delicioasa, vreau si eu sa vin la masa! Pup

    RăspundețiȘtergere