miercuri, 12 decembrie 2012

Cornulete fragede cu iaurt de fructe si gem

M-am gandit ca in acest an sa-l intampin pe Mos Craciun cu o cana de lapte fiert (poate se frige,striga dupa ajutor si-l prind la brad) :))si cu aceste cornulete fragede fara zahar in aluat,ci doar iaurt de fructe care da o aroma si un parfum...:)
Reteta rapida apartine Laurei Adamache si o prepar de ceva timp!






Ingrediente:

500 g faina
250 g iaurt de fructe
250 g unt 82% grasime
1 plic praf de copt
2 plicuri zahar vanilat
un strop de sare

gem dens sau crema de ciocolata

zahar farin vanilat pentru pudrat

Mod de preparare: 

Pentru inceput topim untul la bain marie sau in cuptorul cu microunde si lasam sa se raceasca bine.
Amestecam faina,untul rece,iaurtul,vaniliile,praful de copt si sarea.
Rezulta un aluat parfumat,fin,usor de intins pe planseta de lucru presarata cu faina.


Foaia are grosimea de 0,5 cm.
Decupam forma rotunda cu ajutorul unei farfurii si apoi obtinem raze pe care le manjim cu gem gros sau crema de ciocolata.Rulam cornulete de la baza spre varf.


Asezam cornuletele pe hartie de copt in tava si dam la cuptor preincalzit la 180 grade pentru 15-20 de minute pana se rumenesc usor .
Le pudram cu zahar farin vanilat imediat ce le scoatem din cuptor!

Sunt cele mai fragede si cele mai bune cornulete pe care le-am mancat,parol!:)

Pofta buna!







12 comentarii:

  1. Mmm tare bine arata si suna tare bine reteta ta.In urma cu o luna am cautat o reteta de cornulete,am gasit una unde avea 200 gr untura si putina samantana,doamne ce gust rau am putut sa am dupa 5 min. Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai ca m-as lasa si eu prinsa langa brad pentru o mana de cornulete d'astea fragede si parfumate!:)) Pacat ca nu sunt Mos Craciun! Trebuie sa aiba un gust tare bun, avand in vedere ca sunt cu unt.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca vrei sa ma vizitezi promit ca nu te frig cu nimic!:))

      Ștergere
  3. Eu vreau toata farfuria, ca prea mi s-a facut pofta de cornulete si incerc sa ma abtin si sa nu fac nimic la cuptor... Virtual, maninc cit mai multe... delicioase. Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt simple si gustoase, aromele copilãriei....

    RăspundețiȘtergere
  5. O reteta excelenta si foarte usoara! Merci!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere