duminică, 2 decembrie 2012

Carnati cu fasole rosie la cuptor

Savuroasa,aromata ,insotita de legende care ne trimit intr-o mitologie culinara pe care,trebuie sa credem, ca nu o au alte neamuri, este fasolea atat de plina de substante nutritive si fibre. 


Ingrediente:

3 carnati afumati
800 g fasole rosie fiarta al dente
1 morcov mare taiat cuburi
1 ceapa tocata
2 ardei kapia taiati cubulete
500 ml supa de legume sau apa de unde a fiert fasolea
2-3  linguri pasta de tomate
cimbru
boia de ardei iute
2 frunze de dafin
sare si piper
cateva frunze de telina



Mod de preparare:

Prima data,taiem carnatii rondele si apoi Ii  frigem pentru cateva minute in tigaie antiaderenta.Dupa ce s-au fript se lasa deoparte.
Adaugam, intr-o  tigaie mare sau cratita, cateva linguri de ulei in care vom cali ceapa, morcovul si ardeii pana se inmoaie.Punem bulionul,boia de ardei,cimbru,sare si piper.Adaugam si carnatii,frunzele de dafin,fasolea fiarta al dente si 500 ml supa de legume si ducem la fierbere.
Se ia de pe foc,se pun frunzele de telina maruntite  si se baga la cuptor incins pentru 20 de minute.

Este...altceva !:)

Super gustoasa !

Pofta buna!




17 comentarii:

  1. Iar începi sa îmi faci în ciuda! De unde afumatura aici?
    Buna trebuie sa fie.....

    RăspundețiȘtergere
  2. Fasole mincam de doua-trei ori pe saptamina, e gustoasa si sanatoasa, cu paste sau cu cirnaciori ca papita ta... Cred ca e delicioasa, n-am incercat niciodata varianta "la cuptor"... si-mi place ca tu ai fasole de-un rosu intens, n-am vazut asa ceva pe aici... Pupici si o duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, buna fasolica ta nu as refuza nici varianta la cuptor! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. O mancare de fasole e bine venita oricand!!!Delicios!

    RăspundețiȘtergere
  5. Este de nerefuzat.Aduc o paine proaspat scoasa din cuptor,dai o fasolica?
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. tare mult imi place, pentru ca iubesc fasolea! Pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat de bine arata!! Si ce pofta am!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu gãtesc aproape in fiecare sãpt. aratã asa de bine ca vin si eu la tine:)

    RăspundețiȘtergere