sâmbătă, 8 septembrie 2012

Placinta cu dovleac

Cand am pregatit placinta cu dovleac,la mine in bucatarie a mirosit a toamna.
Placinta este mult mai buna pregatita cu foi de casa , dar cum timpul nu ne permite sa facem tot ce vrem,apelam la - easy way- .:)



Ingrediente :

1 pachet cu foi pentru placinta Bella
1 dovleac placintar
zahar
scortisoara
unt topit sau ulei pentru uns foile

Mod de preparare:

Am curatat dovlaecul cu ajutorul unui cutit econom si l-am razuit pe razatoarea mare cu ajutorul robotului... atat de repede...:)
Am pus dovleacul razuit la calit, intr-o cratita antiaderenta, impreuna cu zaharul si scortisoara( dupa gust) .L-am lasat pana s-a inmuiat,apoi am dat deoparte sa se racoreasca.

Lucram cu cate 3 foi odata,suprapuse, unse individual cu unt topit . La un capat am adaugat 4 linguri de dovleac aromat.Am lasat cate o margine de 2 cm,pe ambele parti ale foii,pe care le-am indoit peste umplutura si peste toata lungimea ; apoi am rulat pana la capat.
Aceasta modalitate de impachetare astupa capetele ruloului si astfel umplutura nu va mai curge in timpul coacerii.
Asa procedam si cu restul foilor din pachet.
Asezam placinta in tava tapetata cu hartie de copt si o ungem pe deasupra cu unt topit sau ulei.
Dam tava la cuptor,la foc moderat pana cand placinta capata o culoare aurie.
Cand este gata, o acoperim cu un servet umed si o lasam asa pentru 30 minute.
Daca va plac foile crocante,nu mai facem aceasta operatiune.

Pofta buna si sa aveti o toamna minunata!



5 comentarii:

  1. Vreau si eeeu! Ce dragut arata dovleacul acela "placintar"! Trebuie sa gasesc si eu unul, am o reteta de rulada cu dovleac pe care vreau s-o incerc de multa vreme. Buna si placinta ta! I like easy way too!

    RăspundețiȘtergere
  2. Delicios!!! abia astept sa gãtec cu dovleac :)

    RăspundețiȘtergere