duminică, 7 decembrie 2014

Saratele fragede cu untura si lapte

Saratele pentru sarbatori ! :)




Ingrediente :

200 g untura  sau unt 82% grasime
150 ml lapte gras sau iaurt
1 ou
1 lingurita de sare
1/2 lingurita de bicarbonat stins in putin otet sau zeama de lamaie
faina cat cuprinde pana formam un aluat moale,dar care se desprinde de pe maini

Ungem foaia de saratele c
u 1 ou batut si presaram chimen,boia,seminte de mac,susan, in,cascaval ras...

Eu le-am facut cu untura. Am cumparat osanza pe care am topit-o in ceaun .Am taiat-o cubulete si am adaugat peste ea o ceasca de apa.La foc mic ...Am obtinut o untura alba ca zapada.
Buna de intins pe paine . :)

Mod de preparare : 

Folosim toate ingredientele reci.

Am amestecat toate ingredientele si am framantat un aluat moale. Daca mai este nevoie mai adaugam faina in timp ce intindem o foaie groasa de 1 cm . Decupam forme diferite sau le taiem  betisoare.
Ungem cu ou si presaram mac,susan ,boia...
Dam saratelele la cuptor incins pentru 10-15 minute.
Le scoatem cat sunt inca galbui,ele se vor usca afara.

Sunt foarte fragede si gustoase.


Pofta buna !







Un comentariu:

  1. Mm, tare gustoase trebuie sa fie!! Mie-mi plac mai crocante, le fac cu branza si cascaval ;-) pup

    RăspundețiȘtergere