joi, 27 martie 2014

Tiramisu cu ciocolata

Dupa reteta de Tiramisu clasic,m-am delectat si cu gustul unui tiramisu cu ciocolata.M-am invartit in jurul retetei clasice si am pregatit un savuros tiramisu cu ciocolata.
Prajitura este atat de usoara incat nici macar un incepator nu va intampina dificultati.



Ingrediente :

1 pachet mare de piscoturi (4 blistere)

500 gr de mascarpone pastrat la temperatura camerei
5 galbenusuri proaspete,mari
250 ml.frisca lichida
2 plicuri ciocolata calda dark
2 plicuri cu zahar pudra cu aroma de vanilie
100 g ciocolata neagra topita
2 lingurite cu ness
2 linguri crema de whiskey,lichior de cafea,rom...


Décor :
Cacao
50-100 g ciocolata rasa pentru decor

Prima data, preparam ciocolata calda ,punem doua plicuri de ciocolata pudra la 200 ml de apa calda.Amestecam bine si o lasam sa se raceasca .Cand s-a racit, adaugam doua linguri cu crema de whiskey sau lichior,rom...

Galbenusurile le mixam impreuna cu zaharul farin pana se umfla si devin crema. Adaugam mascarpone si continuam mixarea. Frisca batuta tare o amestecam usor.



Presaram ness-ul si turnam ciocolata topita si racita.Amestecam  la viteza mai mica.




Va rezulta o crema extrem de gustoasa si  fina . 
Gustati doar crema ramasa pe paletele de la mixer,ne-am inteles ? :)

Asamblam tiramisu intr-o tava ,pe doua straturi .Trecem rapid piscoturile prin ciocolata calda aromata cu crema de whiskey si le asezam in tava.Impartim piscoturile in asa fel incat sa sa obtinem doua straturi egale,suprapuse.


Peste primul strat de piscoturi inmuiate intindem jumatate din crema.Asezam al doilea strat de piscoturi inmuiate + ultima parte din crema fina.

Deasupra prajiturii tiramisu,presaram cacao si radem ciocolata.

Dam tiramisu cu ciocolata la frigider cateva ore sa se imbine aromele . 


Pofta buna !







7 comentarii:

  1. Ce bunatate o fi iesit cu ciocolata...As vrea si euuuu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa ce ca esti "chef" acum mai esti si..."pastry chef"! :))
    pupam chefiiiiiiiii :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Adina!
    Wow ce bine arată,o prăjitură pe care o ador...îmi place la nebunie tiramisu!
    O zi frumoasă îți doresc draga mea!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bun trebuie sa fie!!! Ador tiramisu!! Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am facut sambata aceasta reteta pentru prima data estee delicoasa,te lingi pe degete am vrut sa fac poze dar nu mai am la ce:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt fericita ca v-a placut !
      Multumesc de vizita, mai poftiti pe la mine !:)

      Ștergere