joi, 13 iunie 2013

Trufe de ciocolata cu chilli (mexicane)

Trebuie sa va spun ca  trufele de ciocolata preparate in casa sunt o surpriza placuta pentru familia sau prietenii dumneavoastra.Imaginati-va ca le puteti ambala cu dichis si sa  oferiti cadou aceste delicii ciocolatoase.
Se pregatesc destul de usor si odata ce le veti gusta,veti descoperi ceva deosebit!:)
Mie,spre exemplu,imi este suficienta o cana mare de cappuccino  si o muscatura din trufa fina,aromata,picanta usor si am atins paradisul gustului!




Ingrediente: 


500 g ciocolata neagra, minim 52% cacao
200 g ciocolata cu lapte
400 ml smantana dulce,grasa, pentru frisca
35 g unt, 82% grasime
cateva cuisoare zdrobite
chilli uscat

50 g cacao

Mod de preparare:

Topim ciocolata la microunde in trepte de cate 20 de secunde si amestecam de fiecare data.
Smantana dulce o punem intr-o craticioara si o asezam pe foc mic impreuna cu chilli maruntit si cuisoarele zdrobite.Lasam pe foc doar pana se incalzeste!!!
Turnam,cate putin, smantana calduta peste ciocolata topita si omogenizam bine cu o spatula de silicon sau lemn.L a final, punem 35 g de unt moale in compozitia fina si aromata.Amestecam.
Turnam crema intr-o forma  patrata sau dreptunghiulara(20 cm)stropita cu putin ulei si apoi tapetata  cu  folie alimentara.O dam la congelator pentru 2 ore sau la frigider pana se intareste.
Taiem frufele in cuburi pe care le tavalim prin cacao multa sa nu se lipeasca intre ele.
Le putem pastra in congelator pentru cateva luni!

Deliciu!

Pofta buna!






18 comentarii:

  1. Vai de mine! M-ai omorat cu minunatiile astea. Vreau si eu un patratel cat de mic...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce nebunieee!
    M-ai terminat!
    De acum sotul meu nu o sa vrea decit trufe de casa :( .
    (Deci o sa am mereu treaba)

    RăspundețiȘtergere
  3. Se putea sa nu-mi strici tu ziua? :)))))
    Cred ca sunt o nebunie!
    pupici! ♥

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am facut bomboane asa...sunt nemaipomenite, si le poti adauga orice arome vrei!

    RăspundețiȘtergere
  5. eu ma feresc de ardei iute ;), dar imi fac rau cu ochiul trufele tale :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună Adina!
    Cred că sunt un deliciu!
    O zi frumoasă îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am facut si eu mai demult,dar fara iute si sub forma de bomboane.Sunt intr-adevar o nebunie!Acum mi-ai facut pofta cu bucatile acestea delicioase!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Vai, cat de frumos pot sa arate!! Bucati perfecte si ciocolatoase la maxim! Vreau si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Vai de mine, ce bune or fi! Trebuie sa incerc si eu! No' cum sa mai dorm eu acuma cand gandul imi sta numai la bucatica aia muscata, spune tu?

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce bine arata... Parca le si simt gustul divin!

    RăspundețiȘtergere
  11. eu cu rulouri de mere ..dar tu cu asa ceva??? ce bune trebuie sa fie !!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. un adevarat deliciu culinar si "intunecat", mor dupa ciocolata, mai ales daca se afla pe orice fel de prajitura, excelente trufele:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Acesye trufe mexicane merg şi prăjite.Se face un aluat subțire ca o smântână di făină,putin zahăr,praf de copt şi ou.Se dau aşa congelate pri aluat şi se prăjesc uşor astfel încât mijlocul lor să rămână rece.Se tund moțurile de aluat din jurul lor,se pudrează cu cacao şi se servesc alături de fructe(zmeură,căpşuni etc.)t.

    RăspundețiȘtergere