miercuri, 24 aprilie 2013

Salata de pui cu sos de iaurt

Crocante, proaspete si satioase,in aceasta primavara salatele colorate sunt meniul meu preferat.
Va propun o salata ce  contine diferite substante minerale,proteine si vitamine care nu incarca excesiv stomacul . 




Ingrediente:

250 g piept de pui dezosat
1 salata iceberg taiata fasii
4 rosii taiate felii
1 castravete taiat cuburi
1 ardei rosu taiat fasii
1 ceapa rosie taiata rondele
crutoane de paine
masline verzi (optional)

Pentru dressing:

300 g iaurt grecesc
3 catei de usturoi
2 lingurite de marar (uscat sau verde)
2 linguri patrunjel
2 linguri ulei de masline
zeama de lamaie

Mod de preparare:

1.Pieptul de pui asezonat cu sare si piper se frige in tigaia incinsa stropita cu putin ulei de masline.
Se taie cubulete.

2.Ceapa rosie taiata se amesteca  cu putina zeama de lamaie si patrunjel,pentru a scapa de mirosul puternic.

3.Intr-un bol mare se adauga toate ingredientele si le asezonam(daca mai este nevoie).

4.Iaurtul se amesteca cu usturoiul pisat,verdeturile,uleiul de masline,piperul si zeama de lamaie, dupa gust.
Se obtine un dressing aromat si delicios care se toarna peste salata.

Servim cu crutoane.

Salata este spectaculoasa!:)

Pofta buna!



9 comentarii:

  1. De cum am citit titlul mi-am zis ca e stil grecesc! Dar e excelenta, poate inlocui o masa pricipala! pupici, bucataresei!

    RăspundețiȘtergere
  2. clar vreau si eu un pic din salata ta!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau, vreau... o portie mica, dar pentru miine. Familionul meu a trecut la salata verde, doar cu o mozzarella sau cite o conserva de ton, aruncata peste ea. Iepurasi ne numim, dar parca tot as gusta din salata ta. Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  4. Delciioasa si sanatoasa! Imi place salatica ta Adina, sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. O salata satioasa si numa buna pe vremea asta! pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Suntem fani salate!!!Delicioasa salata ta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ddelicioasã! te invit la concursul de pe blogul meu, mai sunt 5 zile, te astept:)

    RăspundețiȘtergere