joi, 3 ianuarie 2013

Prajitura cremoasa cu branza dulce

Cum o portie dulce e mereu bine-venita,va ies in intampinarea noului an cu o prajitura super cremoasa,vanilata si usor acrisoara.





La multi ani !

Ingrediente blat:

150 g margarina
150 g zahar
2 vanilii
4 oua
150 g faina
1 praf de sare
1 plic praf de copt

Mixam margarina tinuta la temperatura camerei cu zaharul,vanilia si sarea pana devine pasta.Adaugam ouale pe rand, amestecand continuu.Turnam usor faina si praful de copt.Compozitia obtinuta o punem intr-o tava de marimea 30/40 cm tapetata cu hartie de copt,la foc mediu pentru 20-25 de minute.Dupa acest timp, scoatem blatul  si turnam peste el crema de branza .Dam din nou la cuptor pentru 40 de minute,tot la foc mediu.

Crema de branza:

6 oua
200 g zahar
2 vanilii
2 plicuri de budinca de vanilie
1 kg de branza dulce
300 g smantana

Seaparam galbenusurile de albusuri.
Mixam galbenusurile cu zaharul si vanilia pana isi dubleaza volumul.Adaugam praful de budinca,branza si smantana.
Albusurile batute tare le incorporez in compozitia de branza cu ajutorul unei palete,cu miscari de sus in jos.Crema trebuie sa aiba volum,sa fie pufoasa.

Decor:

fructe din compot
2 plicuri tort gelee transparent

Cand prajitura este gata o lasam sa se raceasca si apoi o decoram cu fructe din compot scurse foarte bine.
Cu sucul de la compot facem gelul care se toarna peste fructe.

Pofta buna !




20 de comentarii:

  1. La Multi Ani Adina!!!!!
    Gata cu prajiturile ca ne-am îndulcit destul... :)))
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super prajiturica!!! La multi ani Adina draga, sa ai un an nou minunaT!

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc din suflet !
    Un an nou fericit!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani Adina, sa ai parte de tot ce iti doresti in noul an! Praji, este pe gustul meu! Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tu,am fost gand la gand cu prajitura asta :)Am facut si eu una cu branza :p Arata foarte bine si SIGUR foarte buna!pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Are multã cremã si putin blat, e super<3

    RăspundețiȘtergere
  7. Combinatie perfecta! Trebuie sa fie tare buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani!
    Ai un premiu - il gasesti la mine pe blog.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani ! Un an nou plin de bucurii si sanatate !!!
    Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. Am revenit cu un premiu care asteapta sa fie revendicat!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Deliciously, o pun pe sotie la gatit:-) .

    RăspundețiȘtergere
  12. Draga mea,te astepata un premiu la mine pe blog,daca doresti si iti face placere sa il ridici!
    http://bucatepealese.blogspot.ro/2013/01/blogul-anului-2012-blog-of-year-award.html

    RăspundețiȘtergere
  13. Crema de brânză trebuie să o încerc și eu.
    Ne-ai îndulcit de început de an! Multumim

    RăspundețiȘtergere
  14. Dragii mei, va multumesc din suflet pentru mesaje si premii dar trec printr-o perioada extrem de ocupata si abia am timp sa va vizitez!

    Va imbratisez cu drag!

    Premiile le voi revendica,curand!

    RăspundețiȘtergere
  15. Am facut acum aluatul si in loc de margarina am pus untura, si 150 g faina a fost ff putin, a iesit aproape lichid, am mai adaugat multa faina ca sa obtin aluat ce poate fi intins. Oare cu margarina 150 g faina ar fi fost suficienta?
    Estera Andreea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Untura este foarte grea pt. acest aluat pufos,eu folosesc untura doar la foi pt.prajituri.
      Blatul este perfect cu 150 g faina ,150 g zahar si 150 g MARGARINA !
      Eu am facut aceasta prajitura de foarte multe ori, chiar si cititoarele de pe facebook.
      Incearca sa o faci exact cu ingredientele din reteta si o sa vezi reusita !
      Respecta si marimea tavii.
      O sa-ti iasa un blat ca de rulada,decat ca va fi un blat umed.
      Untura a inghitit multa faina !
      Te pup, nu te descuraja, mai incearca !

      Ștergere