duminică, 25 noiembrie 2012

Ciorba de cocos cu taitel de casa

Inima bucatariei romanesti o reprezinta ciorba si cred ca sunteti de acord cu mine.
Am primit de la matusa sotului meu un cocos din ala hranit bio,doar cu graunte,si de cand am pus mana pe el am stiut ca se tine destul de batos. :))
 O sa am de fiert la el.Asa ca... l-am aruncat direct in oala minune( sub presiune) si am scapat destul de repede .:)






Ingrediente:

1 cocos
2 morcovi
2 pastarnaci
1/2 radacina de telina
2 ardei
1 ceapa
rosii cuburi
2 litri de bors
taitel de casa
patrunjel sau leustean
sare


Dupa ce am spalat pasarea  foarte bine, am bucatit-o si am pus-o la fiert in 6 litri de apa.
Cand cocosul a fost aproape fiert am adaugat peste el ceapa si radacinoasele curatate,spalate si taiate cubulete.Dupa 10 minute am pus ardeiul taiat si rosiile .Le-am lasat sa dea in cateva clocote si am pus borsul. Dupa ce s-a integrat si el in comunitate :) am adaugat sarea si taitelul de casa, facut din 2 oua,sare si faina.


Am lasat 2 minute sa fiarba ,am presarat verdeata ,am acoperit si am inchis focul.
Cea mai buna ciorba !:)



Ciorba este nedefinita,trebuie simtita si indelung degustata!:)

Pofta buna!




12 comentarii:

  1. Hahahahahha!!!
    Am fost foarte curioasa cum e sa faci ciorba de cocos (fruct) abia cand am vazut pozele mi-amm dat seama ca e vorba de cocos (pasare)!
    :))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ciorbita ta cu carnita de cocosel adevarat. Eu am facut ieri racituri, am bagat si o pulpa de cocos, ca aveam in frigider, ca-mi adusese mama, tot din cel crescut la curte si cu mincare sanatoasa, dar a fiert destul de greu... Trebuia sa fierbi carnea in oala sub presiune, apoi adaugai celelalte ingrediente, asa rezolvai problema fiertului rapid... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Excat asa am facut;am fiert pasaroiul in oala minune!:)
      Te pup si sa ma treci si pe mine pe lista ta cu invitati la racitura!

      Ștergere
  3. Dada, ciorbita asta e delicioasa! Dar asa cum zice Minnie, initial si eu am crezut ca e vorba de fruct :P si chiar eram curioasa cum l-ai folosit in ciorba :) Pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Mmm! Cea mai buna ciorba cu pasare de curte! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am postat o retetã cu cocos si ma gandeam ca ai fãcut ciorbã cu fructul cocos:))
    Aratã tare bine si gustos, mie dor de tot ce e organic, la noi sunt foarte scumpe

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce poate fi mai gustos decat ciorba din pasare crescuta de mama la tara!

    RăspundețiȘtergere