vineri, 5 octombrie 2012

Ciulama de ciuperci

O recomandare pentru un pranz gustos si sanatos.
Champignon-este o ciuperca alba,plina ,carnoasa cu un aspect placut si imbietor,bogata in substante nutritive.Contine toata gama de vitamina B,saruri minerale.
Nu contine: sare,zahar,colesterol(ceea ce o face sa fie recomdata bolnavilor cardiovasculari).


Ingrediente:

1 kg ciuperci
1 pahar mare cu lapte
100 g ulei
smantana dupa gust
sare
piper
usturoi
2  linguri de faina

Mod de preparare:

Se spala ciupercile si se taie in felii subtiri.Se calesc intr-un vas cu 100 g ulei(sau unt) aprox. 5 minute,dupa care se acopera vasul si se lasa la inabusit,adaugand din cand in cand apa,pana se fierb ciupercile,cam 20 de min.
Cand sunt fierte,se adauga faina,un pahar mare cu lapte,sare,piper,usturoi zdrobit,dupa gust,si se fierb pana se ingroasa compozitia.Amestecam.
Optional, se poate adauga o lingurita de mirodenii .
Se serveste cu mamaliguta,stropita cu smantana.

Pofta buna!

11 comentarii:

  1. Da, asta o face destul de des al meu "masterchef"! Eu fac mamaliga! Fiecare cu specialitatea lui! Te pup si îti trimit un...

    http://www.youtube.com/watch?v=1NbwwG1Pd5c

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult!
      Am fost la concertul lui aniversar de la Sala Palatului,acum 2 ani,cred!:)

      Ștergere
  2. Imi place, imi place, ciulama cu ciupercute sau cu carne de pui si mult marar aruncat deasupra... Am marar proaspat in gradina, vrei ?! Ce sadicuta sint...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,vreau marar muuuult sa-l pun la congelator pentru iarna!:)

      Ștergere
  3. na' ca de data asta nu vreau...am facut aseara :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Tare bine arata, chiar daca nu ma atrag ciupercile m-ar tenta sa o gust ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Yuuumy!!!!Arata tare bine si cu siguranta tare tare gustoasa! hugs

    RăspundețiȘtergere
  6. Champignon se numesc toate ciupercile in Franta. Ce ai tu in fotografie sunt Champignons de Paris...

    RăspundețiȘtergere