miercuri, 6 iunie 2012

Supa rece de castravete cu avocado

O supa rece energizanta din meniul spaniol de vara .



Ingrediente:

3 castraveti mari reci ( 900 g)
zeama de la o lamaie sau dupa gust
2 avocado coapte
4 linguri iaurt grecesc(10% grasime)
putin sos tabasco (pasta de ardei iute)
1 ceapa mica rosie tocata fin
1 rosie fara seminte si tocata marunt
ulei de masline
3-4 frunze de busuioc taiate fasii fine





Mod de preparare :

Curata castravetii de coaja, taie-i in sferturi pe lungime si scoate semintele .Pastreaza un sfert de castravete pentru ornat iar restul taie-l in bucati mari si pune-l in robot sau blender cu jumatate din zeama de lamaie .
Paseaza pana obtii un piure .
Taie avocado in doua ,scoate samburii si curata-i .Pastreaza o jumatate pentru ornat iar restul le punem in blender peste piureul de castravete, impreuna cu iaurtul ,sosul tabasco si uleiul de masline ( 2 linguri).Mixeaza pana devine compozitia cremoasa .
Condimenteaza cu sare si piper si mai pune zeama de lamaie ( daca mai vrei).
Tine piureul la rece pana la servire !
Taie cubulete mici jumatatea de avocado,bucata de castravete,ceapa rosie ,rosia si pune-le intr-un bol .
Stropeste cu ulei de masline si presara busuioc .
Gusta supa rece si potriveste de condimente.
Daca este prea groasa adauga putina apa rece .
Toarna supa in castroane reci si decoreaza cu mixul de legume maruntite si ulei de masline .

Serviti cu paine neagra cu seminte !

Pofta buna !






4 comentarii:

  1. Avocado nu am mancat niciodata,dar supa imi place cum arata.Cred ca am sa incerc.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. trebuie sa fie tare buna si cremoasa! Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Wauuuu,ce bine arata!Imi place,sigur o sa fac si eu.
    E si foarte sanatoasa si nici nu ingrasa.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place avocado maxim! Cred ca-i grozava supica!

    RăspundețiȘtergere