vineri, 8 iunie 2012

Ciocanele de pui cu prosciutto crudo si bere


Cateodata am impresia ca toate retetele incep cu un cliseu : cea mai buna si delicioasa,dar reteta asta trebuie sa o incercati pentru ca veti fi uimiti de gustul extraordinar pe care il da prosciutto carnii de pui .



Ingrediente :

10 ciocanele de pui
10 fasii de prosciutto crudo 
1 capatana mica de usturoi
500 ml de bere blonda
ulei de masline
boia de ardei iute 
boia de ardei dulce
piper
rozmarin
sare de mare



Cu o zi inainte de a pregati preparatul, dam ciocanelele cu un mix de condimente format din: boia dulce,boia iute,piper,rozmarin si sare de mare .Acoperim cu folie alimentara si punem la frigider .
A doua zi, luam fiecare ciocanel in parte si rulam fasia de prosciutto in jurul lui (invelim).


Pentru o savoare deosebita, incercati sa folositi doar prosciutto crudo ;in nici un caz mezel fiert .
Pregatim o tava de copt si o stropim cu ulei de masline.Asezam ciocanelele ,le stropim si pe ele cu putin ulei de masline ,imprastiem cateii de usturoi printre ele, turnam berea si acoperim tava cu folie de aluminiu .
Dam la cuptor pentru 30 de minute ,cu tava acoperita, si inca 30 de minute cu tava descoperita, pana se rumenesc .
Prosciutto se va lipi de ciocanele, va deveni crocant si gustul de afumat va patrunde carnea.
Eu am pus in tava si cateva ciuperci brune cu sare si putin unt .
O sa va lingeti pe degete ,garantat  ! :)

Serviti cu multa salata verde !


Pofta buna !

5 comentarii:

  1. Trimit pe Diana la tine la masa.Este pe placul ei papica.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. O astept cu drag,o rasfat si cu desert cu rubarba ! :)

    Alinutzika ,te pup !

    Weekend placut pentru voi !:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Trec reteta pe lista.Suna bine pentru gusturile noastre.
    Te pup si-ti doresc weekend fain.

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea, unde ai fost pana acum? Sau poate, eu care nu sunt o mare bucatareasa am devenit mai pretioasa? Nu pretentioasa pentru ca retetele tale nu sunt complicate, insa,... tot m-ai dat pe spate! Ce sa zic? BRAVO, LA MAI MULTE! si.... unde le tii pe celelalte? Trebuie sa fie mai multe retete. Te-am "descoperit " din intamplare, de cateva zile, insa abia azi vreau sa incerc "ciocanele de pui cu prosciuto" si-ti voi spune cum au fost primite de familia mea. Daca le vor place tie iti vor aduce elogii. Daca nu,eu voi fi cea vinovata "puteai sa fii si tu mai inspirata!".... Multumesc pentru retete, mai vorbim, Gabriela A.

    RăspundețiȘtergere