joi, 31 mai 2012

Fursecuri fragede lipite cu gem

Pentru introducere va spun ca sunt niste fursecuri din bucataria romaneasca care se fac usor si sunt extrem de fragede ;se topesc in gura!








Ingrediente :

200 g unt
3 galbenusuri
1 vanilie
180 g zahar pudra
1/2 lingurita de bicarbonat stins in otet 
un strop de sare
faina cat cuprinde 
gem,marmelada sau dulceata (ce doriti)
Pentru decor :
50 g ciocolata neagra
50 g ciocolata alba

Untul lasat la temperatura camerei se mixeaza cu zaharul farin si vanilia pana se inspumeaza .Adaug galbenusurile ,sarea ,bicarbonatul stins in otet si amestec.Pun  faina pana se f-za un aluat care cade greu dupa lingura (o crema groasa).
Cu o lingurita am format fursecuri mici in forma tapetata cu hartie de copt .
Coacem la foc potrivit pana se maronesc usor pe margini.Se usuca cand le scoatem afara,asa ca nu le lasam sa se coaca prea mult  in cuptor .
Cand sunt reci le lipim,cate doua, cu gem si le glazuram cu ciocolata topita ,neagra si alba !

Le pastrez la temperatura camerei intr-o cutie de plastic inchisa bine !

Fraged si gustos !


8 comentarii:

  1. Arata foarte frumos, asa, glazurate in doua culori! Arunca-mi si mie cateva, te rog!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Prindeeeeeeeeeee , doua bucati cu gem de caise !:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai,ce bunaciuni aici la tine.Arunca si la mine cateva cu gem de caise.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum este tarziu ,nu mai am ! :) La tura viitoare !
    Pentru tine ,pupici !

    RăspundețiȘtergere
  5. ce frumusele de fursecuri! vreau si euuuuuuuuuu!

    RăspundețiȘtergere
  6. Untul le fragezeste foarte bine, dar puteti incerca si cu margarina !
    Cu ulei nu le-am preparat niciodata ! Am si fursecuri cu ulei,le gasiti in lista de fursecuri,in partea dreapta a blogului, se numesc Cookies !

    RăspundețiȘtergere
  7. Untul le fragezeste foarte bine, dar puteti incerca si cu margarina !
    Cu ulei nu le-am preparat niciodata ! Am si fursecuri cu ulei,le gasiti in lista de fursecuri,in partea dreapta a blogului, se numesc Cookies !

    RăspundețiȘtergere